آنچلوتي(1):داشتن خديرا و کروس يک نعمت است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي(1):داشتن خديرا و کروس يک نعمت است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي(1):داشتن خديرا و کروس يک نعمت است

آنچلوتي(1):داشتن خديرا و کروس يک نعمت است


کارلو آنچلوتي در دومين فصل فعاليتش در رئال مادريد پس از يک شروع ضعيف، حالا روند کاملا مثبتي را طي مي کند و تيمش صدرنشين حال حاضر لاليگاست.


به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت نابهنگام مودریچ خبر بدی بود که کارلتو در ابتدای هفته دریافت کرد. این ستاره کروات حداقل سه ماه به دور از میادین خواهد ماند. آنچلوتی شب گذشته در مصاحبه با رادیو ملی اسپانیا به سوالات متعددی پاسخ گفت. بخش اول این مصاحبه در زیر می آید :

چه ایده ای برای جانشینی مودریچ در ذهن دارید؟

بازیکنان مناسبی برای استفاده در این پست داریم. فصل گذشته زمانی که خدیرا مصدوم شد نیز با این معضل روبرو شدیم و به جای خدیرا از هافبک های دیگر استفاده کردم که جواب هم داد. بجای مودریچ می توانم از خدیرا،ایارامندی و حتی ایسکو استفاده کنم.البته ایسکو چندان به بازی در عقب زمین عادت ندارد اما شاید بتوانم در برخی بازی ها از او در این منطقه استفاده کنم.

استفاده از ایسکو در کنار کروس ریسک بزرگی نیست؟

به هر حال این مساله در نوع خود یک چالش برای من محسوب می شود.ایسکو قدرت دفاعی کمتری دارد و به بازی در پست هافبک دفاعی عادت ندارد. تنها مشکل ما در صورت استفاده از ایسکو در کنار کروس، پایین آمدن قدرت دفاعیمان است اما از لحاظ حفظ توپ، همان قدرت همیشگی را خواهیم داشت. وقت زیادی برای آزمون و خطا نداریم . در هر صورت به کیفیت ایسکو اطمینان دارم.

استفاده از مثل بیل،بنزما و رونالدو

همه دنیا می دانند که این سه بازیکن چه کیفیتی دارند و خوشبختانه در بهترین وضعیت نیز قرار دارند. آنها قبلا توانایی های خود را ثابت کرده اند. تنها مشکل من در فاز تهاجمی، داشتن تعداد مهاجمین خوب و باکیفیت بالا در تیمم است. البته این یک گرفتاری شیرین است. مشکل واقعی وقتی است که شما با کمبود بازیکن مواجهید و مجبورید از برخی بازیکنان در پست غیرتخصصی استفاده کنید.

زوج کروس بسته به حریف مقابل ممکن است که تغییر کند؟

خدیرا و کروس زوج خط میانی تیم قهرمان جهان هستند.در اختیار داشتن این دو بازیکن، یک نعمت بزرگ است.دوست دارم زوج ایسکو و کروس را نیز امتحان کنم. فکر می کنم اگر دچار مشکل دفاعی نشویم، زوج بسیار با کیفیتی تشکیل خواهند داد.هنوز نمی دانم ایسکو از لحاظ دفاعی چه میزان جواب خواهد داد.

آینده مبهم خدیرا ممکن است در بازی کردن او تاثیر گذار باشد؟

 خیر.وضعیت او به اندازه کافی روشن است.اگر امکانش میسر باشد، دوست دارم با ما تمدید کند چرا که بازیکن قابل اعتمادی است. وضعیت مبهم او در بازی کردن یا نکردنش تاثیر گذار نیست.

با توجه به اینکه زمین ورزشگاه ایبار(حریف بعدی رئال در لالیگا) زمین کوچکی است.زوج کروس و خدیرا را به زوج کروس و ایسکو ترجیح می دهید؟


باید ببینم بازیکنان از بازی های ملی با چه وضعیتی بازمی گردند.خدیرا دو بازی متوالی با تیم ملی آلمان برگزار کرد و این نشان از آمادگی بالای او دارد.

وضعیت مودریچ؟

او به مصدومیت مهمی دچار شده است و کمی غمگین است.لوکا الان باید فقط به روند درمانش فکر کند و بهترین راه حل برای بازگشت موفق به میادین را انتخاب کند.در فوتبال از این مسائل اتفاق می افتد.مودریچ بازیکن بسیار مهمی برای ماست و باید با نبود او کنار بیاییم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 آبان 1393 | 15:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.